Hola, em dic Ferran Martínez.
Soc informàtic i graduat en Tecniques d‘Interacció Digital i Multimèdia per la Universitat Oberta de Catalunya, el meu interés principal és el desenvolupament de programari de gestió i videojocs. Tanmateix m’agrada tota mena de temàtiques relacionades amb la tecnologia i les seves vessants: Sistemes, PC’s, gadgets, consoles, videojocs i el món retro en general.
També m’agrada escriure. Juntament amb Maria del Carme Vidiella, llicenciada en literatura catalana i castellana, hem escrit tres novel·les; dues de gènere negre i un thriller psicològic. Escriure per mi, és una altra manera de donar forma a les idees i la millor manera de crear i desenvolupar històries noves.
La fotografia és una nova afició que he incorporat en els darrers anys. Tinc un interès especial per l’astronomia i l’astrofotografia. M’agrada observar la lluna i els planetes, capturar moments especials i fer fotografies amb la càmera i el telescopi.
Soc també jugador de GO, actualment soc 4 kyu al Online Go Server (OGS) amb l’usuari: weiqisoma. El GO és un joc que m’atrau per la seva profunditat i filosofia, i perquè sempre deixa marge per continuar aprenent i millorant.
La curiositat és probablement el que millor em defineix. Aquesta inquietud m’ha portat a crear Ontesis, una proposta filosòfica pròpia centrada en la comprensió de l’existència, la consciència i la realitat.
Més enllà de tot això, simplement gaudeixo aprenent coses noves, ideant projectes i explorant idees que em facin treballar la ment.